Es mostren els missatges amb l'etiqueta de comentaris AFA. Mostrar tots els missatges
Es mostren els missatges amb l'etiqueta de comentaris AFA. Mostrar tots els missatges

dilluns, 15 de juliol del 2024

Festa de final de curs 2023-24

Aquest any hem preparat diferents propostes per jugar a la festa tots plegats, infants i families: trasvassaments d'aigua, fer bombolles, espai motriu, jocs amb caixes de cartró i teles, música per ballar... i després de jugar... un bon berenar per recuperar forces!.

Moltes gràcies a l'AFA per la seva col·laboració comprant el material necessàri i el berenar per la festa, per oferir les orles de record als infants i tot allò que ha anat fent durant tot el curs i que és tant important per l'escola.

Moltes gràcies a totes les families que ens van poder acompanyar aquell dia, esperem que als que marxen a l'escola "dels grans" els hi vagi molt bé en aquest nou camí i als que segueixen amb nosaltres, que passin un bon estiu i ens veiem a la tornada!!!




dimarts, 7 de maig del 2024

Sant Jordi 2024

Moltes gràcies a l'AFA pel lot de contes que ens heu regalat a cada estança!!

La Manoli, la Rosa i l'Estrella ens van explicar la llegenda de Sant Jordi amb els titelles i després vam compartir una estona mirant-los!! Ara ja tindrem noves històries i imatges amb les que parlar i passar una bona estona!!



dilluns, 15 de gener del 2024

dilluns, 18 de desembre del 2023

Guanyadors de les paneres del sorteig de la Festa de Nadal!

Enhorabona a l'AFA i a totes les famílies que van participar portant alguna cosa, elaborant les paneres, van vendre el números, van comprar-los, van fer de fotògrafs voluntàris de la festa i... a les que van guanyar una panera!! Sense vosaltres no hagués estat possible!!

divendres, 14 de juliol del 2023

Festa de final de curs 2022-23!

Benvolgudes families,

Us compartim un video de la festa de final de curs. L'equip de l'EBM La Filadora us volem desitjar a tots i totes un bon estiu, ens ho vam passar pipa compartint aquesta estona amb vosaltres!!!

Als petits de l'escola els diem que ens tornarem a veure al setembre, gaudiu d'aquests moments de vacances en família!!! i... als infants que comencen una nova etapa a l'escola "dels grans", us volem desitjar que tot us vagi molt bé i que de tant en tant ens passeu a visitar, que ens agrada molt veure com aneu creixent!!!

dimarts, 9 de maig del 2023

Plantada al jardí de l'escola

Moltes gràcies a totes i tots els que vau poder venir!!, entre tots i totes hem aconseguit un jardí més florit, ple de colors i olors noves amb les herbes aromàtiques,que ens permet aprendre com cuidar les plantes dia a dia, a part d'altres aprenentatges, i tot, gràcies a la gran participació a la plantada!!



dimarts, 11 d’abril del 2023

Ponència de Carlos González "Límits i rebequeries"

Us volem recordar que des de l’Institut Municipal d’Educació, i atenent les necessitats i neguits que ens han fet arribar les AFA’s de les escoles bressol, hem programat una xerrada sobre “Límits i rebequeries”.

La ponència la durà a terme el Carlos González, doctor en pediatra i autor de diferents llibres relacionats amb criança, alimentació i salut infantil.

La xerrada serà oberta a tothom que estigui interessat (prèvia inscripció online) i presencial. Es durà a terme el dimecres 12 d’abril de 2023 a les 17.30 h a la sala gran de l’Institut Aiguaviva.

Així doncs, en cas que estigueu interessats en assistir-hi, preguem us inscriviu al següent enllaç:

https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLSezUhUBExJV-temwPPB3MzBlA_M1cqTOIKnhlZobRSuDpXJVQ/viewform?usp=sf_link

 

Esperem que la ponència sigui del vostre interès i us animeu a participar-hi.





Carlos González va nèixer a Saragossa el 1960. Està casat, és pare de tres fills i avi de dos néts. Al 1983 es va llicenciar en medicina a la Universitat Autònoma de Barcelona, i entre 1984 y 1987 va cursar la especialitat de pediatría al Hospital de Sant Joan de Déu d'aquesta ciutat.

És fundador i president d'ACPAM (Asociació Catalana Pro Lactància Materna) desde 1991. Des d'aquesta associació ha dirigit i impartit docència en més de 100 cursos sobre lactància materna per professionals de la salut.

Ha impartit conferències per professionals o públic general a molts països.

Entre 1994 i 2016 va col·laborar a la revista Ser Padres, atenent consultori sobre lactància i alimentació infantil. També ha colaborat amb altres publicacions, com les revistes Tu Bebé, Mente Sana, Lecturas, la desapareguda Única o el diari Ara.

ISNI: 0000 0000 7825 2014
VIAF: 86113354


És autor dels llibres: 

  • Mi niño no me come, 1999
  • Bésame mucho. Cómo criar a tus hijos con amor, 2003
  • Manual práctico de lactancia materna, 2004
  • Un regalo para toda la vida, guía de lactancia materna, 2007
  • Entre tu pediatra y tú, 2010
  • En defensa de las vacunas, 2011
  • Creciendo juntos, 2013
  • Lactancia materna, preguntas y respuestas, 2016
  • Hablando de niños, 2019



dimecres, 5 d’octubre del 2022

Trobada de benvinguda a l'escola

 Benvolgudes famílies:

Us convidem a la Festa de Benvinguda de la Filadora
Quan5 d'octubre
Hora:  17.30 a 18.30 
On: Jardí de l'escola
Objectius: passar una estona junts, compartint experiències viscudes en la familiarització, conèixer a tot l'equip docent de l'escola, conèixer a famílies i infants que encara no heu tingut l'oportunitat de coincidir, presentació de la nova junta de l'AFA etc..
Berenar per els infants:  a càrrec de l'AFA de l'escola


Equip EBMLa Filadora
AFA EBM La Filadora







dimecres, 24 de març del 2021

Decoració de primavera

Ja ha arribat la primavera a la Filadora!!!, quan entrem a l'escola ens trobem tots aquests personatges que semblen sortits d'un conte, que ens reben i dónen peu a mil converses entre infants i adults. 
Moltíssimes gràcies a l'AFA i a totes les famílies que han participat fent aquesta decoració tant bonica, que sabem que ha necessitat moltes hores de feina!. Al video us podeu endinsar en aquest bosc florit, ple de petites criatures!!!












dilluns, 21 de desembre del 2020

L'AFA us desitja BONES FESTES!!!


 

Ja hem trobat a la guanyadora de la última panera!!

 Enhorabonaaaa!!!!



Video de la cançó "Jerusalema"

Com aquest any no ha estat possible estar junts a la festa de Nadal, vam pensar que amb aquesta proposta ens sentiriem una mica més a prop. Moltes gràcies per participar aquests dies!!, segur que ens ha permès a tots i totes riure una mica i desconectar dels moments tant difícils que estem passant. Moltes gràcies també a l'AFA que ha fet possible que ens arribin tots aquests videos, la decoració tant bonica de l'escola, el sorteig de les paneres i els regals que gaudiran els infants jugant a les estances!!. Esperem que passeu bones festes, que tingueu molta salut i ens veiem a la tornada l'any vinent!!! Bona entrada d'any 2021 a totes i tots!!!