Es mostren els missatges amb l'etiqueta de comentaris Relació familia-escola. Mostrar tots els missatges
Es mostren els missatges amb l'etiqueta de comentaris Relació familia-escola. Mostrar tots els missatges

dijous, 25 de juliol del 2024

Sessions del projecte PRESAFALIN a l'EBM La Filadora

Recull de diferents sessions que s'han duu a terme a la Gran Estança de l'Escola Bressol la Filadora de Mollet. Cada 15 dies les famílies s'han trobat per resoldre totes aquelles inquietuds relacionades amb la salut dels infants.

La sessió, adreçada a famílies amb infants de 0 a 5 anys, forma part del projecte 'PRESAFALÍN', impulsat per la Fundació Gasol. Aquest té com a objectiu prevenir l'obesitat infantil, i per això, la sala s'ha convertit en un espai de conversa sobre l'alimentació.

L'alimentació és un dels tres eixos bàsics per dur un estil de vida saludable, especialment en infants. Així i tot, les famílies assistents han pogut intercanviar percepcions en altres àmbits com l'activitat física i l'esport, el benestar emocional i la son i el descans.


En aquest enllaç podreu veure la informació del projecte PRESAFALIN impulsat per la Fundació Gasol a Vallès visió:

dimarts, 9 de maig del 2023

Plantada al jardí de l'escola

Moltes gràcies a totes i tots els que vau poder venir!!, entre tots i totes hem aconseguit un jardí més florit, ple de colors i olors noves amb les herbes aromàtiques,que ens permet aprendre com cuidar les plantes dia a dia, a part d'altres aprenentatges, i tot, gràcies a la gran participació a la plantada!!



dimecres, 15 de juliol del 2020

Informació per les trobades amb les famílies pel curs 2020-2021

La setmana vinent es faran les trobades amb les families que formaran part de l'escola el curs vinent. Per dur-la a terme, és necessàri tenir en compte aquests aspectes:

- Només podrà venir una persona de cada família, sense infants.
- Haurà de dur mascareta.
- És necessàri portar un boli de casa per poder apuntar les dates i horaris i altres possibles informacions que us donin les mestres.
- Portar la documentació que us van donar a la matrícula omplerta i signada per entregar a la tutora.
- Si us falta entregar les fotografies (3 de carnet i 1 de 10x15cm) o altres papers, també els podeu entregar a la trobada, junt amb la documentació.

Les dates i hores i la porta d'entrada per la trobada són les següents (per telèfon les tutores ja us han dit a quin grup aniran els vostres fills i filles):

Infants nascuts al 2019:

BOTÓ: el dilluns 20 de juliol a les 17h per l'entrada del jardí. Referent: Sílvia P.

AGULLA: el dilluns 20 de juliol a les 17h per la porta principalReferent: Alícia.

DIDAL: el dijous 23 de juliol a les 17h per l'entrada del jardí. Referent: Isa.



Infants nascuts al 2018:

SABATER: Referent: Glòria    
 
    - Alumnes nous: Dimarts 21 de juliol a les 17h per la porta principal.
    - Alumnes antics: Dimarts 21 de juliol a les 18:30h per la porta principal.

RODET: Referent Sara.

    - Alumnes nous: Dimecres 22 de juliol a les 17h per la porta principal.
    - Alumnes antics: Dimecres 22 de juliol a les 18:30h per la porta principal.

FOLLET: Referent Sílvia C.

    - Alumnes nous: Dijous 23 de juliol a les 17h per la porta principal.
    - Alumnes antics: Dijous 23 de juliol a les 18:30h per la porta principal.







dimarts, 14 de juliol del 2020

Les famílies de l'escola també juguen a "Llença la bola"

Mireu quins missatges ens han arribat!! Moltes gràcies per la vostra participació!!!

dijous, 18 de juny del 2020

Juguem a "Llença la bola!!"

Hola famílies!!
Mireu quina sorpresa us proposem avui!! Teniu ganes de jugar i riure una estona??? MIreu el video, i si us animeu, envieu-nos el vostre el més aviat possible, a la direcció de correu del blog, que surt al video (ebmlafiladoramollet@gmail.com). Farem un muntatge amb els que rebem, que podreu veure al blog!!! Encara esteu a temps i recordeu que també podeu sortir la familia amb ells, mentres més siguem, més divertit serà!!

dilluns, 4 de maig del 2020

EBM de Mollet del Vallès


A Mollet del Vallès hi ha 3 Escoles Bressol Municipals: La Xarranca, La Filadora i Els Pinetons. 

Com ja sabreu, totes les professionals de les 3 escoles bressol treballem coordinades i compartim un mateix projecte educatiu. 

Cada any fem formacions conjuntes, trobades per compartir coneixements, idees, etc... i passem una bona estona dedicada al què més ens agrada; l’educació i el benestar dels infants de les nostres escoles. És a dir, els vostres fills i filles.

Aquest curs està sent excepcional a causa del confinament de la Covid-19. No hem pogut trobar-nos en persona des de març, però seguim en contacte i ens coordinem per mitjans telefònics i online.

I per estar més a prop vostre, hem fet aquest vídeo conjuntament amb les mestres i educadores de les tres Escoles.

Quina cançó més bonica i optimista, oi?
Esperem que us agradi!!

La cançó es diu “VIVIR” i la canten Rozalén i Estopa.


dijous, 30 d’abril del 2020